About us

BlackSchmoll

Hi, my name is Max Maurel, aka Blackschmoll or MaxeW . I am a graphic designer and a 3d sculpting enthousiast.
I like everything from fantasy to sci-fi and steampunk. If you want to see more of my works (not only sculpting ), please feel welcome on my online portfolio : www.maxmaurel.fr

Salut, je m’appelle Max Maurel, alias Blackschmoll ou encore MaxeW.  Je suis graphiste intégrateur et sculpteur 3D à mes heures.  J’aime tout ce qui est fantastique, science fiction, steampunk ou encore gothique. Si vous voulez en savoir plus sur mon travail, rendez-vous sur ma galerie perso : www.maxmaurel.fr

otsoa

Je sévi dans le monde de la 3D en tant qu’amateur depuis 1996 sous le pseudo de Stantor puis Otsoa. J’aime avant tout créer des personnages et je suis passionné d’anatomie. Je pratique essentiellement sous Blender et 3DCoat. Vous pouvez trouver d’autres travaux sur mon site pers :  http://onirike.free.fr.

I practise 3D as an hobbyist since 1996 under the identity Stantor then Otsoa. I like creating characters above all and I’m found of anatomy. I mostly work with Blender and 3D Coat. You can find some of my works on my personal website :  http://onirike.free.fr.

lorembolo

Graphiste généraliste freelance à Paris, j’interviens principalement dans le print, le web et la PLV. Passionné par le volume, la sculpture traditionnelle ou digitale, je pratique la 3D depuis plusieurs années sous plusieurs softs. Pour la sculpture j’ai un faible pour Sculptris.
Visitez mon blog : http://lorembolo.blogs.3dvf.com/
Pour tous projets de création, vous pouvez me contacter  !

As a freelance graphic designer, I mostly work in Print, Web or point of sale advertising. Passionated by volume, traditional or digital sculpture,  I’ve been using severall 3D software for many years now. About digital sculpting, I got a special feeling for Sculptris.
Visit my blog  : http://lorembolo.blogs.3dvf.com/
For any creation project, feel free to contact me !

Manollo

Hi, my reel name is Manuel Burchi, I’m a French CG Artists living in Lyon. I’m using essentially Blender and Sculptris for sculpting. To see more stuff which are not digital sculptures, have a look at my web site : www.manucreation.com

Bonjour, mon véritable nom est Manuel Burchi, je suis graphiste 3D à Lyon. Pour la sculpture j’utilise essentiellement Blender et Sculptris. Pour voir d’autres travaux qui ne sont pas de la sculpture numérique, vous pouvez faire un tour sur mon site : www.manucreation.com

Pour tous projets de creation, vous pouvez me contacter  !

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

w

Connecting to %s